En nyårklänning rikare.

Ja det blev så ändå att jag köpte en ny klänninh till nyår, jag som egentligen inte gillar sånt eftersom man sällan avnänder dem mer än ett fåtal gånger. Hur som helst så var den nedsatt från 459 till 199 på VILA och jag tyckte den var tjusig, så det fick blir en ny klänning ändå. Nu ska den bara sys upp lite så att den blir mer snygg än stilig så är det nog klart och betalt sen. Eller betalt har jag ju redan gjort, ja hursomhelst. Det blev en trevlig dag på stan med Josefin, Helena, Stefan och Joel och nu verkar det bli filmkväll ikväll.

Michal har betett sig lite underligt och pratar lite löst om att han ska komma hit snart, ja det vore ju onekligen trevligt tycker jag, men hur mkt sanning ligger det i det han säger kan man undra. Jag menar jag vill ju inte gå och hoppas att han kommer hit och sedan inser han att han inte har pengar eller något. Nåja, det är väl bara att hoppas på det bästa.

För övrigt så är jag lite förvånad av Obamas val av ministrar, vissa är helt enkelt bleka personligheter och många har varit med förr. Det blev inte så mkt nytt och hoppingivande som jag trodde. Hur som helst så sätter jag större tilltro till Barack än vad jag någonsin gjort till de som tidigare varit i hans position, så han vet nog förhoppningsvis vad han sysslar med. Att sätta Steven Chu, nobelprisvinnare inom fysik, som energiminister verkar däremot väldigt intressant med tanke på att Chu gjort mycket för att minska utsläpp av växthusgaser och förbättra miljön tidigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback