Goder afton.

Ja, idag var vi på IKEA och shoppade loss, hann även med en sväng på Birsta City där jag inhandlade ett bälte och ett par pumps, bra jobbat Malin! Dagen har varit trevlig trots att pojkarna fick tråkiga besked via telefon på plats på IKEA. Hur som helst så blev det en bra dag och jag har fått köpt lite mer julklappar och även fått lite välbehövliga saker till rummet.

För övrigt så ska jag jobba imorgon, de rignde och frågade tidigare idag och det blir jobb från 07.30 till 16.30, det är väl inget tänker ni kanske, men ack det blir lite cash i kassan för en stackars arbetslös sate som mig själv. (Fortfarande, har du ett jobb över, HÖR AV DIG) Så det är bra, därför kära vänner och bekanta, ska jag hoppa i säng nu. Före midnatt?!?! tänker ni då förstås. Och I hear ya folks, men jag ska försöka låtsas att jag är en ansvarsfull tös i alla fall. Lyckas jag bara halvvägs så so be it, men då har jag i alla fall försökt!

Jag har hittat skivorna, smiskar nog in bilderna imorgon efter jobbet.

Tänkte avsluta med några bilder från min födelsedag, T.J a.k.a Tijuana, Mexico var platsen för födelsedagsfirandet(Jo jag tackar jag!) jag hade 3 glada tjejer med mig och tequilan och coronorna?(Corona öl i plural någon?) flödade!

ARRIIIIIBAAAA!

Ida, Sara, Maria och jag vid gränsen. Ballongjäveln som spelade "Celebrate" när man slog på den är också med.


Jag och Sara dricker Coronas i den mexikanska solen

Ida och Maria gillar också sånt

Jag gillade tequilan, även om den kom i mängder

Det gjorde Sara, Maria och Ida också.

Av hänsyn till alla inblandade parter väljer jag att inte publicera bilder som togs senare på kvällen, dom ser helt enkelt FÖR gräsliga ut för att visas.
SORRY!

Godnatt folks.

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Det kanske vi har. Jag var där nästan hela säsongen med tolga 2007 och 2008 sen var jag där 3 gånger 2006 med. Du då? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback