I aaaam so tired.

Ja, jag är trött som en åsna.
Även fast jag gick och la mig tidigt igårkväll.
Men det är så när man jobbar på dagis och är ovan, ljudnivån och att det händer något hela tiden (speciellt när man jobbar med barn mellan 1 och 3) gör en till en zombie när dagen är slut. Så är det i alla fall för mig.

Imorgon ska jag jobba på skolan ett par timmar också, det är inte mycket men som sagt alltid något!
Sedan blir det hem till mamma och baka. Jag har bara 2 julklappar kvar att köpa nu, det dumma är att jag har NOLL aning om vad jag ska köpa, speciellt inte en av dom, så det lär bli panik nästa vecka. Idag kom Josefin hem från Skövde, hon har tagit examen och är nu färdig brandman, gratulerar kära vän!:) Hur som helst så kommer Bella hem på lördag också så då ska vi ta och festa till det lite, sedan kan jag lova att det blir desto mer fest när alla följeslagare har kommit hem.Nåväl, det är kul att det händer något.

Nu ska jag lägga mig och läsa Orhan Pamuks Istanbul, och sedan ska jag sova.

Förresten, jag saknar Michal såå sjukt mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback