Jag borde sova.

Ja, det borde jag faktiskt göra.
Imorgon bär det av till Sundsvall och IKEA med Sofie, Joel och Johan, så det ska bli trevligt.
Dock lär jag ju inte vara piggast i sällskapet, herregud jag behöver mina sömntimmar, är det konstigt?haha

However, idag har jag varit på stan med min mor, och vi har kollat lite på julklappar osv.
Köpte nya leggings också, att dom jävlarna ska gå sönder stup i kvarten förstår jag inte, men ack vad kan man göra.
Sedan har jag sett på Titanic också, den är bra, annat kan man inte säga, och det var sjukt längesedan jag såg den sist.

Jag har fortfarande inte hittat skivan med Emelies bilder, pappa måste ha stoppat undan alla mina skivor när han flyttade mina gejer från det förra rummet till det här, så det suger, får fråga honom imorgon helt enkelt. Så bilderna får vänta, som sagt inte lika kul om man inte har alla. För övrigt skulle jag inte ha något emot att vara i Marmaris nu, eller det har jag ju aldrig iofs, men när man väl börjar titta på bilder så är det som köört.

Tänkte avsluta med en fin sak som sagts i en film, och som är väldigt sann.
Jag älskade den här på den tiden när det fanns känslor kvar sedan jag lämnat Marmaris.

Summer romances end for all kinds of reasons. But when all is said and done, they have one thing in common: They are shooting stars-a spectacular moment of light in the heavens, a fleeting glimpse of eternity. And in a flash, they're gone

Jag uppe i Anfi teatern, oktober 2008



Ja, där stod det, i en dolmus. Och det kan vi väl hålla med om? Även om vi hatar det ibland:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback