Merry Christmas!

Ja då hade den här dagen kommit också, så jag vill börja med att önska alla en God Jul och hoppas att ni får en bra julafton! 

Jag klev upp för inte så länge sedan och nu sitter jag här i min mjukisdress och äter en mandarin(eller clementin eller vad man nu vill kalla dem). Än har jag tre julklappar kvar att slå in, men det blir en lätt match. Jag har ju köpt alla i alla fall, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Emmeli och Thomas där vi spelade sällskapsspel, pratade en massa, såg på binoglotto och spelade Guitar Hero. Det var riktigt trevligt trots att jag hade magont av all choklad jag åt, haha.
Men i sådana fall får man faktiskt skylla sig själv! Det inser till och med jag. Vid 00.30 var jag hemma igen och efter ett samtal med Michal  på msn så var det dags att hoppa i säng.

Idag spenderas tiden med släkten, först på pappas sida och sedan på mammas.
Hoppas alla får en riktigt bra julafton!


Jag avslutar med The Grinch, bara för att jag gillar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback