Morgonstund,

gillar jag inte. Eller jo visst kan det vara skönt med tidiga morgnar, men inte när man legat vaken halva natten och inte kunnat sova. Jag är trött, så det bli rätt kul för de stackare som jag ska åka med, höhö!
Annars kan jag ju ta och tala om att jag saknar Michal, jättemkt. Jag kan även tala om att mina kära vänner snart kommer hem från Sveriges alla hörn, så det ska bli jättekul, skynda fynda!

Och vet ni vad som suger penis? Jo, tänka sig, idag av alla dagar så ringde de från dagis och frågade om jag ville jobba. Och hur gärna jag än hade velat tacka ja så var jag ju tvungen att tacka nej eftersom vi faktiskt ska på IKEA, och jag måste verkligen köpa ett par saker där, så det suger som sagt. Jag hoppas verkligen att de ringer imorgon också. Jag är så luspank så det är synd om mig så det vore riktigt skönt att få in ett par kronor på kontot.

Nej, dags att göra sig klar, tjing!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Alltså män... Nu menar Tolga att han förväxlat ditt och Emelies namn. Suck. Jaja nu förstår jag. Hm ja 2006 var Salim förlovad med en vän till mig. =)

Postat av: Anonym

Jag vill också på IKEA!!!!

2008-12-17 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback