There's a calm under the waves.

God afton kära läsare, om någon någonsin läser dvs.

Gårdagskvällen spenderades med mina kära nyligen hemkomna vänner, det var great att träffa er igen.
Och även med några som finns här hemma såklart. Josse kom hit vid 4 och så pratade vi och åt middag med pappa och Ewa innan jag hoppade in i duschen och vi gjorde oss klara för kvällen. Efter det så skjutsade pappa ner oss till Sofie och där blev det vin, champagne och surr för hela slanten. Vid halv 11 så vandrade vi ner mot Harrys och det var nog tur att vi var ute i tid för redan då var kön rätt lång. Väl därinne träffade jag väldigt många trevliga människor som var hemma över jul, så det var riktigt roligt. Jag och Josse stod på dansgolvet mest hela kvällen och shakade med diverse människor, vi hade hur kul som helst. Strax efter 3 var vi hemma och efter ett samtal med Michal gick vi och la oss och sov.

Idag vaknade jag vid 10 och satt och surrade med Josse tills hennes mamma kom och hämtade henne. Då bänkade jag mig i soffan med en skinkmacka och där blev jag kvar tills 5 när det vankades middag och efter det traskade jag upp till Emmeli för att träffa brudarna och även Helena som är nyss hemkommen. Kvällen har innehållit mycket skvaller och lite tittandes på Heartbreak Hotel, som för övrigt är en sjukt härlig film. Jag är så glad att ni är hemma igen kära vänner.

Imorgon blir det en sväng på stan och kanske Flärke på kvällen, det återstår att se än så länge. Men nu ska jag prata lite mer med Michal och sedan blir det sängen. Godnatt!

"Malin, jag har letat efter dig, du är min drömtjej" jahaja, man tackar.


Kommentarer
Postat av: Emma Simsek

haha vilken tur då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback