En näradöden-upplevelse!

Idag vad jag och Emelie ute och gick på Nötis, vi gick med hyndan min. Så går vi där i godan ro på den lilla skogsstigen när plötsligt en ENORM (läs ca 20-30 cm lång) svart huggorm plötsligt hoppade fram från ingenstans (läs låg framför oss på stigen). Ormen var väldigt aggressiv och väste förargat åt oss (läs var stel som en pinne och spelade död) och vi blev rädda! Jag hoppade nästan upp i knät på Emelie tror jag, och sedan sprang vi därifrån med ormen hack i häl (läs medans ormen låg kvar och pustade ut), vi hade tur som klarade oss ur situationen levande.

Anyway, jag har nog aldrig sett en levande svart huggorm förut, så jag tycker det är rätt coolt!;)
Den såg ut ungefär som den här nedanför, för eftersom Emelie struntat i att vi var överrens om att lägga upp en bild så tänker iaf jag göra det, så det så!
So here you go folks, en svart huggorm!
6300

Jag och Bella har sytt i min klänning idag, det blev faktiskt nästan som jag hade tänkt mig, otroligt! Kanske ser jag respektabel ut imorgon ändå? Nej nu måste jag städa lite, Lirre kommer ju faktiskt snart!

Kommentarer
Postat av: Mpah

Guud, jag glömde lägga upp en bild på ormen!

2007-04-27 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback