Feel the rush of the ocean

Det är mkt just nu, mkt negativt, och jag gillar det inte.
Men ni ska veta att jag tänker på er, och kan jag göra ngt så tveka inte att be om det. Vad som helst!

Imorgon ska jag och Bella på ngn information om att arbeta i Norge, Trondheim, så det ska bli intressant. Säkert lär man sig ngt vettigt.

För övrigt undrar jag vad folket som ringde mitt i natten ville.
Var det ngn sanning i snacket eller var det bara driv?
Ptja, man märker väl!




Wanna feel the warm breeze, sleep under a palm tree
Feel the rush of the ocean

image15
Jag vet hurman dövar ensamheten
Jag vet hur man kastar allt man har
Jag vet hur man flyr från den här planeten
Men inte hur man stannar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback