Lovely.

Ja då var jag klar.
Med klar menar jag att jag är sminkad, har de tilltänkta kläderna på mig och att spriten är framplockad så att den inte glöms bort. Nu sitter jag mest och väntar på att Josefin ska komma och hämta upp mig.

Det är ikväll det smäller, och jag ser fram emot det så sjukligt mkt! Nu är alla hemma och samlade igen (utom tom, men han kommer så småningom) och vi ska festa och leka som vi gjorde förr! Det känns verkligen jättekul, och det var längesen jag såg fram emot en fest såhär mkt!

Men nu ska jag borsta tänderna och klä på mig så jag är klar när Josse kommer!
Så jag avslutar med "Dom där kompisarna"

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
Dimman lägger sig och de står kvar
Sanna vänner är det bästa du har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback