My head is spinning.

Utlandsresa? JATACK! Nu och direkt helst, men blir inte förrän i Juni, och det funkar ju det också! Vore som sagt kul om vi blev så många som möjligt, det finns så lite tid för sådant nu när vi blivit "vuxna".

Sista april? Spenderas hos mig, förhoppningsvis med Bodengrabbarna och Lirre & co och de där vanliga underbara jävlarna! Ska bli sjukligt kul med lekar och mat och sånt! Så Josse och Stina, kom hem för guds skull!

Göteborg? Jodå, frågan är bara när och hur vi tar oss dit. Jag röstar för nattåget, blir billigast så! Så jag hoppas att Sofie kan ta ledigt de där sista timmarna så vi kommer med tåget! Jag längtar efter barnen!

Sen är det mkt annat som måste planeras också, brännbollsyran? Gatufesten? Midsommar? Vi måste alltså ha en ordentlig planerarkväll snart! Det är ett som är säkert!




För övrigt är allt åt helvete, eller mkt iaf. Och jag orkar inte med det just nu, allt var illa nog ändå. Jag längtar härifrån mer än någonsin. Och jag blir så jävla ledsen, det ska inte vara såhär, det är inte meningen! Bläää!

Haha det roligaste idag var för övrigt det pappa nyss berättade. HAHA! Att vakna mitt i natten av att en gammal man stod vid sängen skulle ha fått många att dö av skräck, haha tur att fallet inte var så med min pappa!


Vilket datum åker du?
Till Norge?
Ja
Jag börjar den 22ndra Juli, så några dagar innan dess
Vad tänkte du då?
Vi borde nog ses innan du åker, annars rinner det nog ut i sanden
Det tror jag också
och det vill jag inte
Men det fixar sig
Ja, kanske
Det blir lättare till sommaren
Jag ska ju utomlands och på gatufesten och så, och du jobbar?
Ja men det löser sig
Jag lovar att komma om det går ihop för båda

Ja, då återstår det väl bara att se om det går ihop då.
Det hoppas jag
Jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback