Under a pallet in the freezer.

Kasia kommer in i trappen när vi precis loggat ut. Jag, Annika, Helen och Maria är på väg upp.

Kasia: Malin, have you seen Witek?(Hennes pojkvän)
Jag: I'm sorry Kasia, but Witek is dead. The stupid fucker was hiding under a pallet in the freezer, and now he is dead.

Sen går vi därifrån. Och Annika tyckte iaf att det var kul.

Jag hade min sista rast med lammköttet idag, vilken lycka!(snälla känn ironin)

Nu sitter vi och äter choklad och chips. Det är vi värda.

För övrigt är resan bokad snart, och det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: H-lex

Hej raring:) Ville bara meddela att ditt brev har kommit fram och jag, sofie och emmeli har hunnit läsa det:) De andra får läsa senare ikväll. Roligt att höra om jobbet och hur du har det och om allt i norge:) Vi åker till jkp ikväll, spännande. Jag ska skriva tillbaka och skicka dig ett brev snart! sköt om dig gumman! puss

2007-08-16 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback