Brasil!

Ja kära vänner, då har vi lite ändringar i programmet. Det blir alltså inte venezuela den 4de januari som det var tänkt, det blir istället Brasilien. Inte illa pinkat tänker ni då? Nej precis, jag tänkte också så! Hoho, så Brasilien, Pipa, och ett nice hotell. Vad säger ni? Är ni inte stolta över mig så säg? Precis, trodde väl det!

Så jag och Maggan åker iväg den 7de januari, solar, chillar och badar i 15 dagar och kommer hem igen den 23dje. Jag gillar det! Bifogar en bild från hotellet också, bara så ni ska bli ännu mer avundsjuka! Höhö!

I'm evil!
image54

Haha, I'm bouncing!

Kommentarer
Postat av: annika-blek å bitter

jag kan intensivbanta så får jag plats i din necessær? ja? ja. ta med mig!!!!!!

2007-12-27 @ 15:46:01
Postat av: Fisk

Fyfan för dig :P

2007-12-27 @ 17:11:01
Postat av: vröl mongot i karlstad

fy fan vad gott!!!! Va de dyrt?? Vet du va som händer i mitt liv då.... jag sitter nu här i min lägenhet och ska snart sätta mig och köra 25mil och hämta Lukasz vid flyget!! Alla säger till mig att de inte e alls bra att han kommer hit men de känns bra så får vi se sen om de blir bra. Vi fick inge bra avslut på Hitra och jag vill ju inte bryta helt med han, måste ju kunna ha kontakt o ses då o då om de så e som vänner!! Saknar er grymt mycket!!! Puss på dig

2007-12-28 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback