En vecka senare.

Jaha, då var det julafton. Även om jag faktiskt inte tycker att det är julafton riktigt än, inte förrän jag vaknar imorgonbitti. Idag är fortfarande igår för mig, om ni fattar? Anyways.

Igår var det fest. Var hos Ramona först och lekte lite lekar, framförallt en rolig lek, "våghals" där man skulle göra massa konstiga saker, skicka konstiga sms till folk eller göra konstiga saker. Jag fick t.ex. gå till en granne och fråga om jag fick låna en rulle toalettpapper eftersom jag råkat ta laxeringsmedel istället för en huvudvärkstablett. Haha, sjukt roligt, lite pinsamt men sjukt roligt! Efter det var det plattan, och det var väl som vanligt. Ingen höjdare kanske, bara precis som vanligt. Det känns som att tiden stått stilla sedan jag åkte för 5 månader sedan.

Idag är det också exakt en vecka sedan jag kom hem från Hitra. Det känns som en evighet sedan, kanske mest för att det känns så avlägset. För lite drygt en vecka sedan stod vi där på riggen och dansade för att vi tagit död på de sista krabborna. Hmm, jag saknar mina Hitravänner måste jag säga. Hör ni det? Retards, jag saknar er.

Dagen har ägnats åt att ligga i soffan och se på tv, slå in lite julklappar och äta min första julmat för i år. Nu på kvällen har jag varit hos mamma och Kent och bakat julgodis och pratat.

Jag vet inte varför, men det känns inte bra att vara hemma. Jag har inget att hämta i den här stan längre, nu vill jag bara att tiden ska gå så att jag får åka ut och resa. Det finns för mkt tid här, för mkt tid att tänka på saker som borde glömmas. Det suger, rent ut sagt. Anyways, snart kommer de sista av vännerna hem, och jag antar att saker blir bättre då. Jag har verkligen saknat er alla sjukt mkt, och det kommer bli hur bra som helst att ses igen. Nu ska jag försöka sova.

Väldigt osammanhängande inlägg, jag skyller på att jag är trött och på vinet igår. Nu är det slut iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig helt o hållet, är piss att va hemma, skit kul o träffa polarna men annars suger det, har bara varit hemma i en vecka men känns som en månad....tiden står still... saknar hitra på nåt konstigt sätt men inte jobbet!!! Saknar dig o maria o saknar lukasz sjukt mycket även om vi har bråkat mycket så har vi bott ihop i 1,5 år o nu har jag bara lämnat de....
puss på dig mitt nr e 0739411602

2007-12-24 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback