No hope, or love, or glory.

Juldagen igår, borde väl gjort som alla andra, gått ut och festat och och haft kul.
Det var ju faktiskt sjukt mkt folk ute, slutsålt överallt och alla var på humör.
Men jag kände helt enkelt inte för det.
Jag försökte, åkte på förfest till Chrille, drack vin och försökte.
Men jag blev trött och less så jag gick hem och sov.
Kanske säger en del om hur peppad jag är just nu. D.v.s inte alls.


Flärke idag med vännerna however, det var trevligt. Hade varit nice med vildmarksbad, men det funkade ju ändå.
Imorgon blir det frisören, och så en sväng på rean. Måste in och fixa en resa till mig och Maria också, var där idag men de hade stängt, så det gick sådär. Hoppas det finns ngt bra kvar bara, det måste finnas det!








This is the hardest story that I've ever told.
No hope, or love, or glory.
Happy ending's gone forever more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback