Sista veckan, lovely!

Japp, då var vi inne på den sista jävla veckan. Imorgon gör vi vår sista måndag, och det känns rätt skönt ska jag be att få tala om!

Gårdagen spenderades till att börja med i ansnes med några tjejer och två litauer. Efter det tog vi oss in till Hjorten där det faktiskt, tro det eller ej, var fullsatt. Alla bord var upptagna och det var väldigt konstigt, men trevligt. Blev till att börja med ignorerad av Mr Big, men i slutet av kvällen drog han ner mig i knät och ville prata. Jag frågade bland annat varfölr han varit så konstig och han berättade att det är för att han är "förelsket" i mig, och att det inte går en halvtimma utan att han tänker på mig, vare sig han är hemma eller på jobbet. ´Konstigt, mkt konstigt. However så kom också mr Gsport fram och ville prata, eller så ville han mest att jag skulle följa med honom hem, men det ville jag inte. Det slutade med att han gick hem med en ful tjej istället, fniss. Ulrika och en okänd norsk medelålders kvinna stod även och spydde en enorm mängd galla över Inger-Karin, och varje gång kvinnan gick förbi under kvällen sträckte hon upp näven i luften och skrek "Inger-Karin er en fitte". Behöver jag säga att jag dog av skratt varje gång?

Idag har jag och Maria beställt nya visakort, såna med kort på. Vi är nördar, vi vet, men that's life. Jag bifogar den undersköna bilden så ni har ngt att njuta av. Nu ska vi hem och äta varma mackor! Tjing!

image53


Sluta dregla!


Kommentarer
Postat av: ankan

fattar inte att ni har stått ut...kram!

2007-12-14 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback