Sometimes when I dream.

Jag tänkte egentligen inte skriva fler inlägg det här året. Det förra inlägget skulle få avsluta 2007, men jag kan inte hålla mig. För jag hade en sån konstig dröm.

Jag var på fabriken, klockan var 6 på morgonen och jag stod i slussen och var påklädd och klar, skulle bara ta på mig stövlarna. Men mina stövlar satt inte där de skulle, och de var ingen annanstans i slussen heller. Så jag sprang upp, och plötsligt var det fullt med folk i omklädningsrummet, men ingen jag kände.

Jag tog mina tofflor och sprang ut till kontoret, men ingen var där såklart. Letade efter Maria, men hon var ingenstans. Gick till stövelskåpet, men det var tomt. Då tänkte jag att jag skulle gå ner ändå och bara låna ett par stövlar som inte användes. Men när jag kom dit ner så fanns det inga stövlar alls över. Så jag tänkte gå in och fråga vad jag skulle göra då, men Margaret stod i dörren.

Jag försökte förklara att jag bara ville gå in och fråga hur jag skulle få tag på nya stövlar, men hon sa att det var emot reglerna. Så jag sprang upp igen, och hittade Irene och frågade henne hur jag skulle få tag på stövlar. Hon sa att jag skulle följa med henne och tog med mig in i ett bibliotek. Jag insåg rätt fort att hon var ute och cyklade, så jag sprang ut därifrån och sprang ner i slussen igen.

Där stod massa polacker jag inte kände igen, jag frågade var de fått tag på sina stövlar men det ville de inte berätta. Jag tittade mot dörren och där stod Margaret och skrattade åt mig, då vaknade jag.


Jättekonstigt, jag vet. Varför drömmer jag om fabriken? Haha, hjärntvättad är vad man är!
Nu ska jag sätta fart, adjöss!

Kommentarer
Postat av: jennie

du e könsti du! Margaret av alla oxå... hade du en bra nyårs afton? här vad de ok för att bara va jag o lukasz... nu ska jag till farmor o äta GOD mat! Kram

2008-01-02 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback