Uttrar muttrar, eller?

Ja vad har hænt sedan sist?
Alldeles før mkt før att jag ska orka skriva ner det, men ændå.

I helgen var det fest, den slutade med slagsmål, mindre kul. Men var kul innan dess iaf.

Jag och Maria hær æntligen fått børja æta på vår chokladkalender iaf, det ær DEcember kæra vænner, och nu ær det inte lænde tills vi ses. Det ær frænt.

hursomhelst så var det inte det jag tænkte skriva.
Jo, idag hade vi besøk på fabriken. Och inte vilket besøk som helst, utan ett besøk av det mer ovanliga slaget.
Det var inget mindre æn en utter som hade letat sig in i fabriken, haha joho en utter.
Tro nu inte att jag hittar på, før det gør jag inte, utan det var verkligen en utter.
Marta kom och sa åt mig att jag var tvungen att følja med in i tekniske rummet før hon ville visa ngt dær, och så småsprang hon fnissandes dit. Och ja, førvånad blev jag nær det traskade omkring en halvmeter lång utter dær inne! Men den var søt, och rædd, stackarn. Lukasz førsøkte jaga ut den men misslyckades.
det senaste jag hørde var att Stig skulle gå på utterjakt, men sedan dess har jag inte hørt ngt.
Jag hoppas iaf att han øverlevde, uttern alltså. Ja, Stig också såklart.

Før øvrigt så har jag bytt arbetsuppgift før ett tag framøver, står på konsum och sliter især krabbor nu.
Stressigt, men ni vet att man brukar ju sæga att omvæxlnig førnøjer, och det ær minsann sant.

Nu ær min rast slut, så so long!

Och Helena, jag saknar dig också, jag saknar er alla!
Och Øhgren, jag komemr hem den 19onde, så då ses  vi. Och ut i værlden bær det av den 5e februari, så nu ær ni uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: Pååpy

hey you, du kommer ju typ hem JÄTTEsnart!
förmodligen en dag jag inte jobbar, JÄTTEbra!

Miss you, love you!

2007-12-07 @ 02:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback