I tried to be chill, but you're so hot that I melted.

Du vet kanske inte om det, och du kanske inte förstår, men du påverkar mig. Du gör mig glad och får mig att längta tills nästa gång jag får prata med dig, inte många har den effekten på mig. Sättet du tittar på mig gör mig alldeles varm och när du skrattar åt vad jag säger känner jag mig nära dig. Det jobbiga är att jag kanske trodde det var ömsesidigt. Nu när jag inte vet vad du gör antar jag bara att du är med henne, och jag blir, ptja, inte ledsen, men besviken. Jag skulle kunna lägga in en bild, men det vore för löjligt, allt detta är egentligen bara löjligt.

I'd cheat destiny just to be near you.

Jag ska fly landet, förhoppningsvis till Nya Zeeland och en trevlig familj med en son på 8 månader och hästar! Du påverkade mig mer än du trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback