See I promised myself that I'd never let me down.

Något less är jag. Förstår inte varför det är som det är, och tydligen har ingen lust att berätta för mig, men det är väl sånt som händer antar jag.

Jaja, jag får ju jobba iaf, och ska väl vara glad för det, men inte ger det mig några pengar den här månaden! Eller jo, jag får ju lön från fittjobbet, men den går ju till telefonräkningen från turkiet. Känns lagomt roligt. Hursomhelst har jag ett jobb jag tycker om, och får jobba relativt mycket iaf, och det är bra!
Hade jag haft pengar så hade jag åkt ner och hälsat på i Kungsbacka, alltför längesedan jag träffade dem nu!

Idag ska jag träffa Nathalie, hemma från London och allt, ska bli ruskigt roligt, vi har mycket snack att ta igen! Och så kanske Shahrzad kommer ner på torsdag, vore grymt!;) Men det får vara som det är, jag saknar ändå min Ida! Jag vill att hon ska komma hit nu! Sen saknar jag Josse också, tycker det är onödigt att Skövde ligger så långt bort, kan dom inte bara flytta hela skiten lite närmare?

179601-5

See I promised myself that I'd never let me down.

Nya Zeeland vore grymt, och jag vore så ruskigt glad om allt bara kunde gå vägen för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback