Booze of choice.

Tidsfördriv såhär när jag inte har annat för mig.

A is for age: 20
B is for booze of choice: Vodka-Redbull (på Galleon, tack)
C is for career: För tillfället är jag inget, om lite drygt en vecka jobbar jag dock på krabbfabrik i Trondheim, Norge
D is for your dad's name: Mats
E is for essential items to bring to a party: Vad man ska ta med vet jag inte, men där ska finnas bra musik och glada människor.
F is for favourite songs at the moment: Mims feat Junior Reid & Baby Cham- This is why I'm hot remix, Gymclass Heros- Cupids chokehold, Sahara Hotnights- Visit to Vienna, Postal Service- Such great heights.
G is for favourite game: Ptja, blir inte så mkt spel, mest kortspel, men de funkar ju.
H is for home town: Just nu: Örnsköldsvik, nästa vecka: Trondheim
I is for instruments you play: Luftgitarr?
J is for jam or jelly you like: Hallonsylt, eller drottningsylt
K is for kids: Tycker jag om, men vill inte ha egna än.
L is for living arrangements: Just nu: Villa med pappa, nästa vecka: Antingen i eget rum eller med en tjej till i lägenhetshus.
M is for mother's name: Pia?
N is for name of your crush: Marmaris? Kan man säga så?
O is for overnight hospital stays: 0, jag är en kry sate.
P is for phobias: Kackerlackor, är väl det enda. Gillar inte gammal mat heller.
Q is for quotes you like: Även den som inte vågar leva dör någon gång.
R is for relationship that lasted the longest: 10 månader
S is for sartorial style: Det är olika, det jag tycker är snyggt.
T is for time you wake up: Beror alldeles på, 1, 5 h innan jag ska vara på jobbet. Eller just nu runt 11.
U is for underwear: Använder jag, ja. Från H&M, eller Lindex.
V is for vegetables you love: Gillar det mesta i grönsaksväg. Paprika, Gurka, Sallad, Kvisttomater, Morötter.
W is for weekend plans: Sista helgen hemma, men jag har ändå inga planer. Får väl se.
X is for x-rays you've had: 4 eller 5 kanske.
Y is for yummy food you make: Jag är ingen mästerkock, men kycklingwok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback