"Come down now"; But we'll stay

Varit på stan och fikat med Nathalie idag, alltid lika trevligt.
Skönt att prata med ngn som lyssnar.

Varit hos mormor och hälsat på också, fick lite mat och så.

I övrigt är väl allt som vanligt, eller som vanligt nu för tiden..
Nu får jag sätta fart, ska ju tydligen till flärke ikväll.




They will see us waving from such great heights,
"Come down now", they'll say
But everything looks perfect from far away
"Come down now!", but we'll stay.




Och jo, jag saknar er fortfarande.image43

Kommentarer
Postat av: Tredje kvinnan

Hej min älskade!
Uppdaterar mig om vad som hänt i ditt liv den senaste veckan. Eftersom jag litar helt och fullt på din musiksmak så laddade jag ner Such Great Heights (skön låt btw) och lyssnar på den under tiden jag läser. Kom till bilden när vi står på baren och läste på samma gång texten över den. Kuslig känsla när jag hör orden komma ur högtalarna samtidigt som jag läser dem.... Åååå vad jag saknar dig Malin! Så tomt utan någon som pratar smiskspråk, ser döda hundar (seriöst!), spelar teater i stora fönster, har skabb i poolen eller sölar på allt vitt som kommer i hennes väg.
Snart snart är jag också i Norge och då SKA vi ordna så vi kan ses. Keep up the good work until then! Du är guld värd!

2007-07-21 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback