I think I'll leave it 'til tomorrow to unpack, try to forget for one more night that I'm back.

Dagen har tillbringats på Bergön, med kusiner, kusinbarn och övrig släkt. Har varit trevligt som vanligt, och det har varit underbart att träffa Lovisa och Emmy igen. Men, jag är inte mig själv.

Bråkat med honom idag också, jag frågade väl för mkt. Ifrågasatte. Nu svarar han inte på mina sms, men sak samma. Jag borde ändå strunta i honom.

Jag undrar vad Amanda och Johanna gör just nu. Förmodligen har de just kommit till Galleon, sitter och dricker en gratisdrink, eller kanske en billig vodka-redbull. Skojar med Cemal och Murat, pratar lite med Ugur och kanske visar de bilden för Hakan och busar med hans hängslen. De sitter väl och lyssnar på musik, kanske är det remixen på Mims- This is why I'm hot, den remixen som är så underbar, eller så dansar de, kanske framför fläkten, om det är varmt! Eller så kanske de står på toan och pratar, kanske letar de efter skatter i kråkskåpet. Vad de än gör så önskar jag av hela mitt hjärta att jag kunde vara där med dem.  Mina kråkor, Råttan och Den tredje kvinnan. Özlemek zordur.

Pappa var arg på mig idag. Säger att jag äter för mkt ipren. Jag försökte förklara att jag inte funkar utan dom just nu. Tar ett par när jag ska sova för att kunna slappna av, och tar ett par under dagen för att slippa det mesta av huvudvärken. Det hjälper lite iaf, tar inte bort skakningarna eller frossan, men jag slipper iaf den värsta huvudvärken. Men det går nog över snart. Vill inte gå och lägga mig, då kommer allt över mig. Men det går nog över snart.



Two weeks away it feels like the whole world should've changed
But I'm home now, and things still look the same
I think I'll leave it 'til tomorrow to unpack
Try to forget for one more night, that I'm back
in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch the sunset
I don't have time
I don't have time

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused
But I wanna see you again

Tomorrow's back to work and down to sanitation
Run a bath and then clear up the mess I made before I left here
Try to remind myself that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away
From the road where the cars never stop going through the night
To a life where I can watch the sunset
And take my time
Take all our time


I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused
But I wanna see you again

I wanna see you again
Two weeks away
All it takes to change and turn me around, I've fallen

I walked away and never said that I wanted to see you again

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused
But I wanna see you again

I wanna see you again
I wanna see you again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback