Merhaba.

Ja, jag vet att jag ar lat. Men jag orkar verkligen inte skriva ngt mer nu. Sa jag kopýerar bara in de t jag skrev pa resdagboken. Hoppas ni inte grater floder! Tjing! Ocj ni far garna ga in pa resdagboken och kommentera ocksa. www.resdagboken.se sök resenar: malinsjoblom
Latt som en platt! Enjoy!

Ja, annu en dag har gatt har. Tiden gar alldeles för fort och jag gillar det inte. Imorgon natt klockan 00.00 satter jag mýg pa sate 27 pa en pamukkale buss med destination Antalya. Det ar verkligen inget jag ser fram emot. Eller, sjalva bussresan har jag val inget emot, men jag vill faktiskt stanna har med mina krakor. Och jag vet att nar jag satter mig pa bussen sa kommer det förmodlýgen dröja tills nasta gang jag kan aka hit, och till nasta gang jag far traffa mina snuttisar, och det ar inte kul, jag tycker ju om dom sa mkt. Fast vi ska försöka ses ý Norge sa snart som möjlýgt, vi far egentligen bara lov. Jag menar, hur ska det annars ga?

Ater till handlingen. Igar var vi slöa pa dagen och sen akte jag och Johanna till Içmeler pa kvallen för att försöka fa en skymt av Ahmet, poolkýllen ný vet som ju ar klar med sýin militartjanst och tillbaka i Marmaris, eller Içmeler da. Sa vý vandrade runt halva Içmeler pa jakt efter den satans restaurangen. Till slut gav vi upp vart letande och gýck till Three Bells och tjingade pa Kadir och drack en Vodka-redbull som smakade fotogen, kanske var det fotogen i den, vi vet faktiskt inte. Efter att vi druckýt upp fotogendrinken gick vi till Hobglobin(tror jag det heter) och tjingade pa deras vanner dar. De var fulla och dansade pa bordet, valdigt livat faktiskt. Sedan ringde Ahmet och vi fick en vagbeskrivning som faktiskt inte gjorde oss mkt klokare. Efter manga om och men fick vi hjalp av nagra taxýchaufförer att hitta dit. Det var lustigt att se honom igen sadar 2 ar senare, han sag faktiskt likadan ut maste jag saga. Vi satt dar ett tag och hoppade sen in i en Dolmuþ och begav oss mot Marmaris igen.

Vid Migros var vi tvugna att hoppa av för att Johanna höll pa att kissa pa sig och sedan gick vi efter stranden och höll utkik efter lilla mehmet som vý hade hört skulle jobba dar. Jag vet inte varför, men nar vi gick förbý Malibu beach blev vi plötsligt helt sakra pa att det var dar han jobbade trots att han aldrýig har sagt ngt namn pa stallet. Sa vi stannade och fragde efter honom, och det visade sig att han faktiskt jobbade dar men inte var dar just da. Utan att han var pa Beach Club som vanligt, sa da gick vi in pa beach club och letade men vi sag honom inte sa vi traskade vidare till Vagabundo. Pratade lite med Nec och nar jag fragde honom om Rebecca och Elisabethsa visade det sig att bade Tolga och Cumhur fatt sparken sa de var inte dar. Det var lite trist. Efter att ha druckit billiga drinkar dar sa var det dags att ga till barstreet.

 Sagt och gjort sa kom vý till galleon výd halv 3 och möttes av en dyngrak Ibo som dansade som en galnýng, till och med varre an vanligt. Murat kastade lite brinnande flaskor och det var haftigt som vanligt. Efter ett tag kom just den Mehmet som vi letat efter tidigare pa kvallen intraskandes ochdet var roligt att se honom ýgen! Det var inte sa mkt folk dar sa vi dansade med Murat, Savaþ, Mehmet och killen med hangslen lite och hade skitkul! Jag och Uður hade kul at att jag latsades vara ryska och vi hade iskrig som vanligt. Efter att vi druckit upp fýshbowlen sa gick vi till krakskapet för att se vad vi kunde fynda dar. Vi hittar alltid ngt kul dar och sa aven igar. I förrgar hittade vi tva tröjor och det gjorde vi igar ocksa, aven om en av dom var otroligt skabbig, haha! Men vi blev glada anda! Sa stangde dom och vi satt kvar ett bra tag och pratade och hade trevligt.
 
Sen kom Onur och erbjöd sig att ga med oss hem sa vi slapp ga sjalva. Snallt tyckte vi, och Mehmet och Cemal följde oss genom halva Bazaaren ocksa, men nar dom insett att vi  inte skulle följa med dom hem sa orkade dom inte mer. Onur följde daremot oss hela vagen, vilken gentleman!


Ýdag vaknade jag och Johanna halv 2 nar Amanda kom in efter att ha legat vid poolen i 2 timmar. Efter att ha berattat om natten s bravader för henne sa fick jag sms av Yucel som sett mig kvallen innan, ryktet gar aven har ý Marmaris som vi brukar saga. Sa vi bestamde att vi skulle traffas vid halv 5 och vi tog ocksa det kloka beslutet att för en gangs skull  pallra oss ner till stranden. Efter en tarande promenad sa kom vý fram och det var riktigt skönt att fa omvaxling. Vi badade och solade och sa köpte vi kebab och gick för att prata med Ibo pa Faulty Towers om mýin biljett. Han ar sa snall att han akte och bokade  en biljett at mig sa att jag skulle fa billigare pris, jag tackar jag! Sa mötte vi Yucel och satt och pratade ett tag, haha det var kul att trffa honom ýgen och han var lýka cp som vanligt. Om vi vill sa far vi aka pa gratis battur imorgon. Vi ska fundera! Det ar ju trots allt min sisa dag och vi ska hinna med sa mkt! Men vi far se som sagt. Nu ska jag och dewn tredje kvinnan ga hem och vacka rattan och förhoppningsvis ata lite mat om vi hittar ngt kul i kylen. Tankte aven be Behget sjunga lite för oss nuy nar vi har filmkameran med oss. Det kan bli kul! Sa see yyou soon alla dar hemma! Jag kommer pa onsdag.

Och just, kommentera för guds skull! Och Emelie jag haller med,det var en nit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback