NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ

Alltså, NEJ! 277 av 720? Det är FAN INTE TILLRÄCKLIGT!
Vad hände med båtturen? Vad hände med poolbilderna? Vad hände med bilderna från när vi festade med Simon, Chip, Christian och Patrik? Vad hände med bilderna på mig och min man? Vad hände med bilderna på mig och Serif? Vad hände med bilderna på Ali? Vad hände med bilderna från soluppgången med Senol? Vad hände med bilderna på mig och Savas, mig och Hakan, mig och Görkem? Vad hände med från när vi blev spådda? Vad hände med bilderna från min utekväll med Johanna när vi pratade med fishbowlen?

DET RÄCKER INTE.

fan vad ledsen jag blir, har de tagit bort alla bilder dödar jag dem. Jag ska fan ha tillbaka bilderna från expert iaf.
När jag lämnade inte det så var det iaf 527 bilder, och då hade ändå 200 försvunnit. Det hade jag kunnat leva med. Men jag kan fan inte leva med 277 bilder, varav massa är förstörda och bara crap! NEJ!

SERIÖST, DET GÅR INTE. DET RÄCKER INTE!


Kommentarer
Postat av: Helena

Fan vad surt det här med bilderna:/ stackare. Att tappa bilder är fan inte roligt alltså, usch!

2007-07-15 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback