This is why.

Dagens låt: Dido-Sand in my shoes
Dagens frisyr: Efter att jag duschat kanske det blir en frisyr, nu är det uppsatt rufs.
Dagens smink: Om något så är det rester från gårdagen.
Dagens klädsel: Inte mkt ännu, slapp klänning.
Dagens händelse: Ömer på msn? Okej, jag erkänner, det har inte hänt mkt idag.
Dagens planer: Lämna shortsen på kemtvätten, hämta skiva+minneskort på expert, middag i skeppsmalen hos Fredrik, Mia och barnen. Packa?
Dagens vill ha: Packhjälp? Marmaris, som vanligt. Ngt med skabb x 2.
Dagens drog: Ipren?
Dagens tråkigaste: Vädret, trötthet.
Dagens finaste: Kan inte komma på ngt alls faktiskt.
Dagens köp: Nada, harinte varit hemifrån.
Dagens mat: 2 Mackor.
Dagens mående: Trött, less.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng
: Johanna, i "min säng" i Marmaris.
såg dig gråta: Pappa
fick dig att gråta: Saknad, ingen person.
fick dig att börja skratta:  Ngn under gårdagskvällen. Dvs Helena, Tom, Emelie, Sofie, Bella, Ante eller Stefan.
du gick på bio med: Sofie, Tom, Micke, Johan, Robin, Nicke, Martin och Jean
du gick på stan med: Helena och Emelie
skickade ett e-mail till dig: Inger-Karin, från Hitra.
skickade ett sms till dig: Calle.
skickade ett lunarinlägg till dig: Haha, dunno.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Jag tror det, jo.
bråkat med ditt husdjur: Ja, men jag ångrar mig alltid efteråt.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag kan minnas.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Faktiskt inte, men snart.
Danmark: Japp, seglat americas cup båt till Skagen.
Finland: Japp, I Vaasa 2 ggr. En gång var jag liten och så var jag med klassen Höstterminen i 3an.
Island: Nej.
USA: Ja. Phoenix, San Diego, Sedona, Grand Canyon, Seligman, Las Vegas.
Tyskland: Nej.
Frankrrike: Nej.
Spanien: Jadå, säkert 10 ggr på Gran Canaria, farfar har haft hus där. Fuertaventura 1 gång.
Italien: Nej.
Kroatien: Nej.
Grekland : Ja, 2 ggr. Rhodos 1 gång, Kreta 1 gång.
Österrike: Nej.
Schweiz : Nej.
Turkiet: Ja, 8 ggr. Alanya 1 gång. Side 1 gång. Marmaris 6 ggr.
Thailand: Ja, 2 ggr. Phuket, med diverse utflykter till öar och grejer.
Kanada: Nej.
Brasilien: Nej.
Belgien: Nej.
Bulgarien: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Jag vet inte.
Var vill du gifta dig: I en fin kyrka, eller utomhus på ngt fint ställe.
Vem hatar du verkligen: Det finns personer jag hatar, om än väldigt få. De behöver inte nämnas.
Varit kär: Jo, jag tror det.
Har du ett jobb: Japp, fast jag har inte börjat riktigt än.
Gillar du att ha folk omkring dig: Javisst, det gör jag verkligen. Men ibland är det skönt att vara ensam också.
Är du ett hälsofreak: Skulle jag inte påstå.
Är du ensam nu: Japp.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Är väl olika.

FAVORIT:
Favorit rum i huset: Mitt rum, Uterummet, vardagsrummet/köket.
Typ av musik: Mest hiphop/RnB
Parfym: Cacharel Amor Amor Sunshine
Månad: April, Maj, Juni, juli, augusti, september
Mat: Pappas, Turkisk
Dricka: Vatten.
Godis: Vattenmeloner(godisen alltså), Choklad
Tidning: Elle
Film: Svårt. Pass?
Skådis: Viggo Mortensen, Johnny Depp, Liv Tyler
Djur: Hund, Häst?

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej, faktiskt inte.
Köpt någonting: Ja, en tröja på rea.
Varit sjuk: Inte mer än vanligt.
Sjungit: Med i ngn sång, garanterat. Jag garanterar dock inte att det lät bra.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja, till pappa.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Utom pappa? Nej
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja, väldigt mkt.
Kramat någon: Japp, det också
Kissed someone: Inte det.
Ätit: Frukost.

Kommentarer
Postat av: Irro

hmm. Hade min Molla lite på dagordningen tro?

2007-07-17 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback