Arlanda Airport.

Ja, nu är jag här på Arlanda, och här kommer jag att vara i minst 4 timmar till, när det är tänkt att flyget ska avgå!

Natten spenderade jag på tåget, fick ligga själv på 2 sätet, inte illa pinkat, men å andra sidan gjorde det att jag kröp ihop till en boll som det senare skulle visa sig, var smärtsamt att ta sig lös ur. Jag vaknade och var stel i hela kroppen. Är det inte underbart? I gävle hoppade det på en trevlig man som jobbade i Norge och tyckte om ishockey, så jag satt och pratade med honom den dryga timmen det var kvar till uppsala. Väl framme där slog jag mig ner bredvid honom och så bjöd han på kaffe eftersom Micke hade lite svårt att ta sig upp ur sängen, det lata aset. Hursomhelst kom han vid halv 8 och vi traskade bort till hans lägenhet. Där tog vi det mest lugnt, snackade, lyssnade på musik och såg på tv. Det var trevligt vill jag påstå. Vid kvart i 12 gick vi tillbaka till tågstationen och hämtade ut väskan och så fick jag åka på hans kort hit, alldeles gratis, så det var bra.

Nu sitter jag mest och väntar, och väntar, och väntar. Borde äta ngt, eftersom jag antar att det blir utgång när jag kommer fram och med tanke på att jag bara ätit en yoghurt idag och inte har beställt ngn mat till flyget.

Anyway, snart är jag i Marmaris med mina kråkor, och det kommer att bli toppen! Ska leta reda på ngt tidsfördriv också, sånt är alltid kul, Lisa brukar ha såna! På återseende peeps!





"Det var trevligt att träffa dig idag."
"Det var trevligt att träffa dig med. Vi fick ju lite mer tid den här gången iaf."
"Japp. Så då är det du som kommer upp och hälsar på mig nästa gång?"
"Hehe ja det är väl det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback