Marmaris, I'm on my way.

Amanda ringde mig nyss, tydligen har dom ngn värmeböja i marmaris för tillfället och det är över 40 grader i skuggan. Halvvarmt sådär, men jag klagar inte. Är bara lite typiskt att jag inte har ngn solskyddsfaktor kvar, det är nog faktiskt ngt jag borde köpt. Får väl ta och köpa ngt dyrt på taxfree istället, och tänkte köpa en parfym också, ty jag luktar inte blomma. Nejdå, men min vän Ralph har sinat och jag behöver ngt nytt och fräscht!

Haha Johanna var hur peppad som helst på att jag skulle komma. Vi räknade ut att jag borde vara framme i Marmaris mellan 00.00 och 01.00 ungefär, och då frågade hon direkt om jag var sugen på att gå ut då! Haha jag och Amanda kom fram till att vi skulle se, men vi tror allihopa att jag kommer att vara så sugen att jag ignorerar den trötthet som kommer att finnas där!

Nu måste jag klä mig och så, umgås lite med pappa.

Förresten ska jag stanna i Uppsala på förmiddagen imorgon och umgås lite, det är ett bra sätt att fördriva en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback