Skraphelvetet.

Jag skulle ha klivit upp 9 idag, men se hur det gick. Nu har jag iofs varit vaken i en halvtimma och nu är det väl tänkt att jag ska sätta igång och skrapa igen, känns lagomt roligt faktiskt. Sedan ska jag in på Ticket och prata med Barbro om hon kan hjälpa mig lite med resan, får se hur det går. Som det ser ut nu iaf så bär det av till Marmaris och till mina kråkor den 23dje, vore så himla roligt! Sen ska jag på Sjöbloms och gå lös med trimmern och sedan försöka städa lite inför imorgon. Tror inte att det blir så mkt gjort annars tyvärr. Men som sagt är det dags att sätta igång att skrapa nu!

Snart kommer jag, och då är det fritt fram att ramla ner från baren igen Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback