Storfiskarn.

Har har det inte blivit så mkt skrivet på sista tiden, jag ber om ursäkt, jag har helt enkelt varit för upptagen.
Nej vänta, jag gör ju inget på dagarna, så egentligen har jag nog bara inte orkat.

Igår var jag med Sandra, och hon ligger för tillfället och snusar i min soffa, intressant.
Vi badade och lekte lite, och igårkväll så fiskade vi. Haha vi fick 12 fiskar! 5 mörtar, 5 abborrar och 2 gärsar.
Vi är mkt imponerade av oss själva, och eftersom vi är sådana djurvänner så släppte vi tillbaks alla fiskarna sedan, mkt vänligt av oss!

Idag regnar det, jag kanske borde ha följt med Helena och Sofie till Umeå ändå, men jag trodde att det skulle bli bra väder. Tji fick jag.

Cüneyt vill att jag ska komma till Istanbul och hälsa på och gå på hans nattklubb, han betalar allt, resa, boende, mat. ALLT. Lockande, men nej. Inte just nu, jag har inte tid!

Och med honom, ja. Hmm, inga framsteg, ibland är han bara konstig. Jag blir less, men anyway.

Snart är det Norge för mig, och det känns konstigt men bra! :) Vill komma härifrån och göra ngt eget.

Nu ska jag rensa lite jordgubbar tror jag, eller väcka saken som ligger i min soffa! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback