Tidsfördriv 1.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Japp, det gör jag
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vanliga vitaminer?
Vad åt du senast?
En yoghurt till frukost, 06.30
Har du fått någon komplimang idag?
Hmm, nej tror inte det.
Har du varit med i en rättegång?
Nej, inte det heller
Är du polare med grannarna?
Jadå, varför inte?
Vilka språk pratar din mamma?
svenska, engelska
Vilka länder har du bott i?
Sverige, snart Norge också
Senaste piercingen?
Öronen, också de enda
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igårkväll, körde till Mellansel för att ta nattåget till Uppsala
Gay?
Nej, inte det
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja, jag och många fler
Har du något husdjur?
Ja, en hund
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, men en häck, trädhäck alltså.
Har du varit på stranden?
Ohja, det är klart
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Javisst, Margot, och hon var ju okej. Men sen kom Katrin..
Hur bra är din syn?
Den dugen
Har du varit på ett party?
Ohja, det också
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Japp, det vore spännande
Har du varit utomlands?
Ja. Danmark, Finland, Spanien, Grekland, Israel, Thailand, USA, Tunisien, Turkiet. Hmm, borde vara fler, men minns inte så noga.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Bara varit på ett. På lilla buröholmen, riktigt fint.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Haha, ja. Men jag skulle tycka det var lustigt.
Var är dina syskon just nu?
Torgny är i Pajala, som vanligt. Conny har just flyttat till Karlskrona.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den där Fredrik tog min bil och skulle döda mig och morfar räddade mig.
Vem ringde dig senast?
Micke
Vilken tid gick du upp imorse? 
06.30, om det nu räknas som att jag som överhuvudtaget.
Vad ska du göra i helgen?
Åka utomlands, ikväll närmare bestämt.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Det var trevligt att träffa dig med. Vi fick ju lite mer tid den här gången iaf"
När var du riktigt sjuk senast?
Hade feber ngn dag innan vi åkte till Tunisien, räknas det?
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Nanne Grönwall, rafsade henne i kjolen i Oskargallerian hemma
Vad finns i din bakficka?
Inget alls
Har du färglinser?
Ja, ett par gröna som är 3 år gamla. Tror de är en hälsorisk.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Försökte sova, hopknölad på tåget.
Vad är det första du gör på morgonen?
Försöker ta mig ur sängen, det brukar gå sådär
Vad ska du göra efter det här?
När tiden är slut ska jag gå och köpa ngt att äta, just nu ska jag hitta fler tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback