Tidsfördriv 2.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Javisst, bara det var en dokusåpa i min smak så.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Oh sweet summertime
Brukar du sjunga i duschen?
Nej, det är sällan isf
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, attraktion vid första ögonkastet, lust också, men inte kärlek. Det går djupare än så om man frågar mig.
Vad är viktigast för dig?
Vännerna, Familjen
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Resa, resa och resa. Och lägga undan pengar så jag kan skaffa mig någonstans att bo när jag vill det.
Vad är det bästa med julafton?
Att träffa familjen och umgås.
Tänker du mycket på ditt utseende?
Klart man tänker på sitt utseende, men inte speciellt mkt.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej, men kanske skulle behöva.
Vilken färg är snyggast?
Ptja, jag vet ärligt talat inte. Men jag gillar blått.
Tycker du matte är svårt?
Njae, försöker jag sätta mig in i det så brukar det gå bra. Det är orken att göra det som är svår att hitta.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar! Då kan man välja vad man vill göra sen.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Ptja, mellan 10.00 och 12.00
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Försöker att göra det på den som förtjänar det, eller på ngt som tål att slås lite på.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, folk får göra som dom vill.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Stina och jag hade ett system för att kolla om vi svarat samma, men det var i sjuan.
Bor du utomlands?
Nej, men snart bor jag i Norge. Räknas det?
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
10 månader lite drygt.
Har du piercing?
Bara hål i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta?
Ptja, jag och Torgny kommer rätt bra överrens, men Conny och jag bråkar ibland.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Min pappa och mina närmaste vänner
Läser du ofta böcker?
Nej tyvärr, skulle vilja läsa mer.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräckfilmer eller komedier.
Vad slösar du mest pengar på?
Resor, utan tvekan
Vill du gifta dig?
Såklart.
Vill du ha barn?
Ja, 2 eller på sin höjd 3. 
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej, stänger den bara.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Desperate Housewives, är väl det enda jag ids följa någorlunda
Favorit land?
USA, även om jag bara varit där en gång så fascineras jag av att de verkligen har allt.
Vilka ställen har du bott på?
Diverse platser i Övik. Flyttar till Norge snart.
Vilka husdjur har du haft innan?
En katt, en hund och har en hund för tillfället.
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Nejdu, inte för mig i år. Så skolstart förknippas med vännerna.
Solar du ofta?
När det är väder.
Är du bra på att laga mat?
När jag väl vill göra det så duger jag väl.
Vad dricker du för alkohol?
Öl, vin, drinkar?
Vilken kändis är hetast?
Mr J.T ligger högt på listan.
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten. Loka?
Vilken är din favoritglass?
Magnum Yoghurt
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej, inte alls sugen faktiskt.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska, för att inte säga nattmänniska.
Biter du på naglarna?
Ja, tyvärr.
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
Olika bloggar, aftonbladet.se
Framtidsdrömmar?
Flytta utomlands, skaffa ett bra jobb och hitta ngn bra karl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback