"om du dör så slår jag dig"

Jobb i Norge? Jobb i Washington? Skitjobb i NZ för inga pengar?
Jag skiter snart i vilket, jag vill härifrån!

Långsnack med Ida idag, hur lyckas hon vara så bra?
Det kommer jag aldrig förstå! Anyway, vi ska ses i helgen, det är ett som är säkert!

Förresten mår jag crappy just nu, ont överallt, huvudvärk som dödar mig och trött som ett as.
Därför säger jag godnatt nu, och hoppas att jag vaknar imorgon!





kom?

om jag ändå kunde så skulle jag verkligen komma

flytta ner hit så kan du få kramar dagligen

jag väntar ju på att du ska fixa en lägenhet åt mig
min soffa?
blir din tjej glad då?

troligen inte, blir du glad?
jag skulle bli väldigt glad, blir du glad?
ja det skulle vara nice
så när kan jag flytta in?
när du vill
okej
när kommer du då?
snart

bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback