Örnsköldsvik från mitt sovrumsfönster,

Idag är Övik ett soligt ställe, tänka sig! Ser hela staden från mitt fönster, och det är riktigt fint att se solen reflekteras i snön som lagt sig på isen. Är så sugen på att få gå ut och gå i det fina vädret, men ska vänta på Sandra först, sedan blir det att gå ut och gå som aldrig förr.

För övrigt har jag laddat hem massa bra musik och just nu när jag har så mkt bra att lyssna på känns det som att jag inte har några problem i världen, vilket såklart inte alls stämmer, men det är skönt att känna så ibland! Justin Timberlake feat Three 6 mafia- Chop me up måste vara ngt av det bästa som släppts på mkt länge! För övrigt gillar jag mr JTs nya album, det är mkt bra! Beyonce har också fått in några fullträffar, och Mario Vazquez nya är riktigt fin! Min ipod är för tillfället min bästa vän och följer mig överallt, jag vet att min mobiltelefon brukar vara min bästa vän, men när den är så trashad som den är så är det fan inte ens roligt!

Nathalie är hemma och det har varit riktigt roligt att träffa henne, synd bara att varken Shahrzad eller Ida kunde komma ner. Men sånt kan man inte göra ngt åt. Ikväll blir det utgång, och det blir en lugn kväll för min del, det kan jag lova.

Angående nya Zeeland verkar det faktiskt som att det kan gå vägen, hon pratar om en 3 månaders prövotid och sedan får vi se. Bara pengafrågan kvar, men annars verkar allt ganska klart. Lagomt less på Övik för tillfället, skulle inte göra ngt att få komma härifrån ett tag. Däremot skulle jag gärna vara här under sommaren, men man får väl se hur det blir med det!

DU, är fortfarande den finaste på mkt länge.

Now here's my problem; I'm not gon' be your chick on the side
Forget about it, you know damn well it wouldn't be right
Let's be honest, I'm not the type of girl you can use
And if you want it; If you want it you'll have to choose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback