Reunion!

Ah, tomorrow is D-day, inte B-day som Beyonce skulle ha påstått(höhö).
Lisa kommer med bussen från Ötå, via Piteå, och som vi har längtat!

Länge har vi väntat, men nu har det nått dithän!

Så imorgon blir det nog bara att ta det lugnt hemma. Har jag tur får jag se lite av hockeyn, men tvivlar på att någon av de andra är sugna på det! Ska försöka gå och klippa mig och färga håret imorgon också, men man får väl se hur det går egentligen. Fick 500 av mamma idag iaf, tur hon sponsrar mig!

Hmm, jag börjar bli sjukligt sugen på att tatuera mig igen, men ska nog ta och vänta ett tag till iaf. Vet precis vaar jag vill ha den, och att jag vill skriva ngt, men vet inte vaad! Less på att rummet inte är klart också, men förhoppningsvis får Eskil tummen ur röven imorgon och fixar det, och då vill jag bara tillägga att han inte har Skövde-Anders tumme i röven Emelie, men väl sin egen!
 
Halkbana on friday, lär väl duga. Känns weird att åka med så många som är så mkt yngre bara, men jag klarar mig nog. Tar med ipoden bara så går det där bra! Och sedan paradisbadet och utgång, blir grymt! Har inte varit så peppad på länge! Tänk vad lite Lisa i vardagen kan göra, det är ju strålande!

Och vi har beställt efes och ska göra vodka-redbull och försöka konstruera ngt som ska likna gratisdrinkarna på galleon. Musiken har vi som sagt, och humöret sviker aldrig! Det är reunion gott folk, och jag blir alldeles varm om hjärtat!

179601-7

Och gosh, vad gör du? Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback