En liista

1. Oftast på tallriken? Mat?

2. Bästa klubben? MoDo

3. Hur vet du att du är kär? Jag får röda utslag över hela kroppen. Nejdå, man märker sånt bara.

4. Vad gör du när du är ledsen? Lyssnar på tragisk musik och blir tragisk.

5. Vart går du helst?  Gå? som i gå till jobbet kanske, då får jag pengar!

6. Vilken är den bästa presenten du har fått? Har fått många fina, men iPoden ligger bra till, kamera och telefon också iofs. Nu vill jag mest ha pengar och kläder, så då vet ni vad ni ska ge bort den 31a;)

7. Vad älskar du att ge bort? Sådant som personen blir glad för.

8. Favoritskor? Hmm, klurigt. Men kanske de svarta ankelbootsen? Eller de bruna stövlarna?
9. Vad spelar du? Inget, tyvärr.

10. Favoritefterätt? Jordgubbar och glass

11. Vad är dagens lögn? Jag tror inte jag har ljugit ngt idag
12. Ditt rum? Är hemma, jag är i Göteborg.

13. Vad är din hobby? Umgås med vänner, resa, festa?

14. Vad är det för veckodag? Onsdag, tror jag?

15. Vad åt du senast? En bulle

16. Vem fick du mail av senast? Stine, jag måste skicka pengar till henne.

17. Vem fick du sms av senast? Mike

18. Vilken var din senaste bussresa? Till Niclas i Askim i Fredags.

19. Byxor eller jeans? Jeans

20. Sover du naken? Nej

21. Vad gör du när du inte kan sova? Vrider och vänder på mig, lyssnar på musik, ringer ngn eller läser eller kollar på tv.

22. Vinyl eller cd? Cd

23. När du blir gammal, ska du bo i stan eller på landet? I ett hus iaf, lagomt långt från stan.

24. Hur många dagar i veckan går du på fest? Vågar jag inte skriva, nejdå, en i genomsnitt kanske?

25. Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad? Nja, gillar Göteborg bättre. Men visst, har inget emot det.

26. Vad tycker du om lunarstorm? Har ingen speciellt åsikt.
27. Om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobilpåfyllningskort om du fick chansen? Nej, har abonnemang, så verkar onödigt.

28. Favoritfilm? Svårt, men såg Spiderman 3 nyss, den var bra.

29. Spelar du i ett band? HAHA, nja inte direkt.

30. Skulle du bryta mot lagen om du i förhand visste att du med 90% chans kom undan med det? Om det var ngt som gjorde att jag kunde få mkt pengar, förmodligen.

31. Hade du kunnat tänka dig att bli polis? Varför inte

32. Vem får dig att må dåligt? Min mamma, tyvärr.

33. Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel? Det händer väl.

34. Är du ett intellektuellt geni? Nja, medioker

35. Blandar du svenska med engelska när du skriver? Ibland, men oftare när jag pratar.

36. Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt? Rikspucko

37. Tittar du på musikbyrån? Nej

38. Är du den som avslutar ett telefonsamtal? Sällan.

39. Vad gör du om 10 år? Ngt vettigt?

40. Vad gillar du för kakor? Haschkakor? Vilken jävla fråga

41. Vilken är din favoritpaj? Rabarber, ohyes

42. Vad äter du helst till middag? Grillat nu på sommaren

43. Varför är inte du vegan? För att jag gillar kött?

44. Vad heter dina husdjur? Ditt husdjur om jag får be, och han heter Sigge

45. Hur många skor har du? Orka räkna?

46. Vad har du på dig just nu? Jeans och skjorta/tunika av ngt slag.

47. Vad har du för frisyr? Utsläppt, luggen snett bakåt

48. Hur många timmar sov du i natt?ca 6

49. Hur många timmar brukar du sova per natt? Allt mellan 4 och 10

50. Vad vill du ha på smörgåstårtan? Gurka

51. Vad dricker du till maten? Mjölk eller vatten

52. Vad dricker du helst på fest? Öl.

53. Vad åt du till frukost? En smörgås och en filtallrik

54. Hur många cigg har du rökt idag? Nada

55. Har du skrivit någon egen låt? Jodå, jag kallar den "please mr, I'm stuck inside a chimney"

56. Vem hånglade du senast med? Det skulle ni allt vilja veta va?

57. Vem saknar du? Min morfar
58. Är du pinsam på fyllan? Rätt ofta, ja

59. Vad stod det i det senaste smset du fick? "Jag vet att du skojar. Sov gott sötjävel. Puss!"

60. Vem var det ifrån? Mike

61. Skriver du dagbok? Nej, men önskar att jag orkade

62. Vilken färg har dina underkläder? Just nu? Vita

63. Vad gjorde du sönder senast? Bra fråga, säkert något jag inte borde ha gjort sönder.

64. Har du blivit hotad på telefon? Tror knappt det.

65. Vad är det sämsta med p-piller? Bra fråga

66. Vad var det senaste du köpte? En klänning, Gina Tricot

67. Vad har du dåligt samvete för? Att jag inte hälsar på mormor ofta nog.
68. Vad heter dina favoritgosedjur? Hade ett, Doppy, undrar var han tog vägen.

69. Vem kramade du senast? Sofie, bye byeeee.

70. Vad är du beroende av? Inget? 
 

71. Är du sexuellt frustrerad? Skulle jag väl inte påstå

72. Har du duschat idag? Japp

73. Vem vet mest om dig? Pappa tror jag, eller Ida
74. Vad luktar du just nu? Ralph by Ralph Lauren?

75. Vad ska du göra idag? Vila nu, sen får jag se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback