Fiskmås, aaah!

Jaha, igår var vi cp och drack massa kaffe och fick ont i magen.
Emelie låg i baksätet på bilen och höll på med diverse aktiviteter som inte ska talas högt om, och det avslutades med "Fiskmås, aaah". Vi har även planerat för diverse aktiviteter på arlanda, haha det ska bli roligt!

Idag har jag rusat runt och försökt fixa saker, det har gått sådär. Nu när jag äntligen är klar måste jag ändå vänta på pappa som är på villovägar! Idag ska jag till umeå, och på fest hos Ida och Johan, det ska bli kul! Och vi ska mysa i dubbelsängen som vanligt, haha! Det ryktas även att det blir bål och att Ida funderat på att ha Kiwi i! hahaha! Nej nu msåte jag kila, jag ska på två-årskalas! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback