Förkyld.

Jag hatar min kropp. Varför har jag blivit förkyld nu, jag hatar att vara förkyld och att bli det såhär 5 dagar innan utlandsresan är faktiskt inte speciellt roligt.  Hursomhelst, igår var det fest i umeå och det var lika roligt som vanligt att träffa alla. De är trevliga människor, och även om kvällen blev kort för oss så var det sjukligt roligt.

Jag svarade i telefon nyss bara för att mötas av ett gapskratt, kanske på grund av att jag kraxade så att det knappt hördes vad jag sa, men han kunde verkligen inte sluta skratta. Jaja, det är ju roligt att man kan göra ngn glad iaf! För övrigt är det inte alls säkert att jag får träffa honom på fredag, han har match. Haha, det är ju det jag säger, det är min vanliga otur! Nu ska jag slänga mig i soffan och suga på isbitar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback