Västra Villastaden, Kungsbacka.

Igår var jag uppe med tuppen och mötte upp Sofie i stan strax efter 10.
Vi tänkte hinna med att handla lite kläder innan hon skulle åka 13.27 för att vara exakt.
Så vi skyndade oss att kolla igenom kompassen, gick ner på arkaden och hittade lite småsaker.
Hittade även ett par jeans som jag tvekar på om jag ska köpa. Baggy, mörkblå? Vad tycker ni?
Gick ner i nordstan och handlade lite där och sedan drog vi vidare till Centralstationen och Burger King.
Efter att ha ätit följde vi Sofie till tåget och tog farväl, och jag blev svart om näsan!
Sedan följde Tom mig på Gina och köpte en klänning och sen på Mango för att återigen prova jeansen,
sedan åkte han hem till Martin och jag åkte tillbaka till kungsbacka.

Efter en skön promenad hem från stationen tog vi lite fika och satte oss i trädgården,
där satt vi i ett par timmar och bara njöt i solen. På kvällen chillade vi mest.

Idag trodde jag att jag skulle få besök av Tom, men den vekligen orkar inte.
Såå, jag ska hämta barnen på dagis om 27 min, dags att bege sig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback