Avloppsrør, stalkers, førstørd husvagn och påkørda mæn.

Lørdagskvællen spenderades først i det blå huset och sedan på Hjorten i Fillan.
Den andra kvinnan fick sællskap hem av Mr G Sport som hon dansat någon form av foxtrot med på værdshuset, efter att ha druckit avloppsrør i baren. Væl hemma gick de och la sig men vaknade redan efter någon timma av att någon stod och bankade ihærdigt på dørren, som alltfør væl var låst. Sedan børjade det ringa før fullt på telefonen och regna stenar på fønsterrutorna. Ack ja, det var gråskægg som stod utanfør och ville bli inslæppt. Den andra kvinnan blev smått stressad men tænkte att om hon bara ignorerade honom och låtsades som om hon var død så skulle han snart trøttna och gå sin væg. Det gjorde han också. 3 timmar senare. Nu svarar han inte på hennes sms længre, den stackars karln kanske trøttnade efter att ha fått stå och vænta utanfør dørren i 3 timmar i minusgrader.

Idag har vi ætit gratængen som blev øver från igår, och diverse annat blask. Vi har sett 3 filmer och varit ute på søndagspromenad. Nær vi sitter i soffan får vi ett svårtolkat sms från Jennie som førsøker få fram att något har vælt i stormen. Efter diverse funderingar øver vad fan hon pratar om så ringer hon och berættar att det ær Bobas husvagn som vælt, med den arma saten inuti. Vi sætter oss i bilen och åker till fabriken och ser att husvagnen inte bara vælt, det ser snarare ut som om den har exploderat, och det ligger delar øverallt. Så nu sitter vi har och væntar medans klæderna han har kvar ligger i tvættmaskinen, de var rætt bløta och smustiga efter att ha flugit runt på asfalten. Det ær bara smådelar kvar av husvagnen men som tur var så gjorde han inte illa sig alls. Så jag ær ledsen att gøras dig besviken Malin, men jag kan inte gøra som jag lovade och plasta in husvagnen, før det finns ingen husvagn kvar. Men jag skulle tro att du skrattar rætt gott åt det hær ændå så, jag hoppas du ær nøjd! Och inte nog med det, Karol ær tydligen på væg till Orkanger i ambulans efter att ha blivit påkørd utanfør fabriken, hans knæ ær førmodligen krossat och han ska opereras ikvæll. Stackarn åker hem på onsdag och blir påkørd nu.

Hændelserik helg med andra ord, jættekonstigt.

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur lyckas man bli väck med alla problem som bara uppstår hela tiden? Har du något tips? Svara gärna i min blogg. Tack!

Postat av: helena

Jag saknar dig!

2007-11-26 @ 01:19:00
Postat av: maya

mohahaha! jag önskar nästan att jag var där. hitra hitra hitra, jag du, vad ska man säga :D

2007-11-26 @ 12:29:45
Postat av: Mpah

Såg att vi syns till nyår, var ju ett tag sen senast ;) Och sluta för GUDS skull välta husvagnar som inte är dina!

2007-11-26 @ 22:41:50
URL: http://mpah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback