Lørdag før en fabriksarbetare.

Ja, nu var det ju faktiskt ett tag sedan jag skrev.
Och ni kan ta mig på orden nær jag sæger att det har hænt en hel del!

På jobbet ær allt som vanligt, eller ptja, som vanligt och som vanligt.
Folk åker åt høger och vænster och vi var 4 pers på Team Klør ett tag, det var knivigt.
Dock har vi fått tilløkning av 2 nya pojkar, så det ær ju bra.

Jag har på kort tid lyckas få en kompis att bli riktigt arg på mig, och jag har bara mig sjælv och min egen dumhet att skylla, det suger. Men jag tror att jag kanske ær førlåten, det verkar så, jag hoppas det.

Før øvrigt satt jag och mina kæra sambos och såg på tv hæromveckan.
Eftersom vi bara har 2 kanaler hemma før tillfællet satt vi och sløtittade på ett debattprogram, fast vi pratade nog mest med varandra. Efter ett tag lyckades vi dæremot registrera att æmnet fær diskussion just den kvællen var, hør och hæpna;

Ær det greit å slå barn?

Va? Vad ær det før fråga. Norrmæn ær så konstiga, nej men de ær verkligen jættekonstiga.
Klart det inte ær greit att slå barn, korkade mænniskor.

Jag kan inte annat æn hålla med den kloka mænniska som skickade in ett sms till programmet och skrev:

Ingen fortjener bank!

Så sant som det ær sagt, man ska inte slåss.

Igår stædade vi badrummet, det var æckligt.
Och eftersom vi ær kloka mænniskor så hællde vi proppløsare i bavloppet i badkaret.
Det var en bra tanke, det var faktiskt det. Vi satt alla fyra inne i badrummet och føljde hændelseførloppet.
Først kom det røk, och sedan børjade det pysa och fræsa och knastra. Sedan læt det som att det var något som levde dær nere som kæmpade før sitt liv. Till slut tror jag det dog iaf.
Då kom stanken. Och vilken stank sen. Det luktade gammal æggrøra, och då menar jag inte 2 dagar gammal, utan kanske 3 månader gammal, MINST! Då tyckte vi att det var dags att spola lite med vatten. Ack vilket misstag.
Nær jag bøjde mig in øver badkaret blev jag bemøtt av den værsta stank som någonsin kan ha vistats i en mænniskonæsa. Det luktade verkligen gammalt vider, jætteæckligt! Jag dog næstan.

Och nej, før att komma till saken, det ær fortfarande halvstopp i vårt avlopp. Så all denna pærs var helt i onødan, men det var væl ganska sjælvklart.

Før øvrigt har någon i mitt hus haft sexuella aktiviteter før sig med Kobra(se inlægget om sæsongsfesten).
Det ær verkligen jætteroligt, och nej, det var inte jag!

Snart ær det dags att jobba, och sedan ær det fest hemma hos mig. Du kommer væl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback