Folk læmnar Hitra

Søndag igen, och ænnu en gång sitter jag hær på fabriken.

Ja vad har hænt sedan sist. I måndags satte jag, Maria, Malin och Alicja oss i bilen før att køra in till trondheim och læmna Alicja på flygplatsen och Malin på tåget. Inte så fasligt kul med andra ord. Efter en svæng på stan dær Maria shoppade som en galning och vi andra mest svansade runt så var det dags att åka till flygplatsen dær vi læmnade av en nervøs Alicja som skulle flyga før førsta gången. Jag tror det gick bra, har inte hørt ngt annat iaf. Vi andra åkte då till Egon-tornet, dær man har utsikt øver hela trondheim och åt middag, så det  var trevligt. Klockan blev 23 och det var dags att sæga hejdå, mkt trist, men eftersom vi vet att vi sees i indien snart så gick det ændå relativt smartfritt. Veckan utan henne och Jocke har varit kass, och igår åkte Maja och Lena hem också, det suger också. Snart ær jag ensam kvar med polackerna.

Før øvrigt var det fest igår, och jag hånglade med årets hunk, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback