Hitra, where the action is.

Ännu en vecka har gått. Sista veckan med Malin och Jocke, det suger.
Mina två favoriter på teamet  åker härifrån och lämnar mig med krabborna.
Jag kommer sakna dem, mycket.

Igår var det säsongsfest på fabriken. Middag med fri bar och band som spelade och allt, så det var nice.
Kvällen var onekligen väldigt händelserik med massa hångel och besök till läkaren för jack i bakhuvudet.
Sedan blev det färd tillbaka till festen, lite prat och dans och sedan efterfest i baracken. Jag och Malin våldgästade dem, som vanligt. Malin kunde inte inse att en av killarna heter Korba och inte Kobra, hur mkt jag än försökte lära henne.

Malin: Kobra, Kooooobra wake up
Jag: Malin, han heter Korba
Malin: Ja, Kobra, jag sa ju det.

Freddos katt, hitramat man verkar för övrigt ha sprungit bort eftersom det passade sig att ha fest igår, tänka sig, katten är bara där när Freddo vill att den ska vara där!

By the way så åker jag och Maria och kanske Jennie till Indien i december, det ni suckers!


Jag kommer att gråta imorgon, jag ser inte fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback