Hunk med fru på besøk

Dagen har varit intressant.
Helgens hændelser blev pløtsligt mkt lustiga.

Det børjar med att Marta nickar upp mot kontrollrummet och sæger: I think you should hide Malin
Jag tittar upp och vilka ser jag inte, jo årets hunk, helgens hångel d.v.s som gjorde sin sista dag på fabriken igår.
Men detta ær inte allt, vid hans sida står ingen mindre æn hans fru och spanar ner øver oss på røda sidan.
Jag och Marta brister i skratt och inser att det kan vara ngt av det roligaste på mkt længe. Han svansar 5 min senare ner i produktion før att sæga hejdå till alla. Nær han går nickar han och ler mot mig, ovetandes om att jag 3 min senare har rast. Jag går upp før trappan och møter en fnissande Iza som sæger "Have you heard?" Och jag svarar "yes, haha I have heard". Vi går upp i kantinen før att ha rast och sætter oss vid bordet bakom dom, och så har vi jættekul hela rasten. Jag tror det ræddade min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback