A man's gotta do what a man's gotta do.

Long time no see måste man ju säga. Har varit utan internet överhuvudtaget i ett par veckor nu, och den värsta abstinensen har faktiskt gått över och jag börjar tro att detta kan vara ett bra sätt att bota mitt internetberoende. Se bara så långt jag har kommit, jag är way past förnekelsefasen!

Ja, vad har hänt sedan sist då?
Folk har lämnat oss, Simon, Calle och Ellen söker lyckan i Oslo. Och jag har flyttat in med Maria, Anna och Maya, så det känns riktigt greit. Annika och Ester lämnar oss nog om någon vecka för att söka lyckan i Stavanger. Det är inte greit. Men som vi säger här på Hitra " A man's gotta do what a man's gotta do". Okej, nej det säger vi inte. Men vi kunde ha gjort det.

Igår var det fest, igen. Baracken var the place to be och efter födelsedagskalas hos Annika och Ester pallrade vi oss dit också. Jag, Malin och Jakob shakade ass hela kvällen och jag klarade mig från att bli antastad av både fulla polacker och fulla 16-åringar. Igår var en bra kväll alltså.

För några dagar sedan hade vi en ledig dag och jag Anna och Maya tog oss i kragen och åkte in till Trondheim där vi åt världens godaste pizza och köpte världens snyggaste sneakers. Eller så tyckte vi bara det för att vi var i civilisationen och fick andas lite avgaser, det var alldeles för länge sedan.Och så var jag på sjukhuset och fick träffa Siri och Ayla, och det var underbart! Lillflickan är hur söt som helst och så är hon lik Murat, det syns redan!

Det har säkert hänt massa roliga saker här, jag kommer bara inte ihåg dom. Jag får blogga oftare helt enkelt, så jag inte glömmer bort det roliga som händer. Anyway, nu ska vi hem till gården och se på Oz. Vi vill också veta vad folk pratar om faktiskt. Och mina pals därhemma, vad händer? Hur mår ni? lever ni ens?

Skicka breeeev!

Malin Sjöblom
c/o Hitramat AS
Hitra Fiskerihavn
7241 Hitra
NORGE

Jag väntar.








Nej, men seriöst jag väntar. Skicka brev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback