Arlanda Airport.

Ja, efter att ha varit uppe och packat halva natten (Skulle jag vara ute i sista sekund? Aldrig)
Så gick jag och Ida och la oss vid 00.00 för att kliva upp igen vid 04.00.
Buss till Gideå och Flyg till arlanda, och här har vi suttit ett tag och försökt underhålla oss. Det har gått sådär, men tiden går ju faktiskt även om den går långsamt. Så nu åker vi alltså snart iväg för att komma fram till Thailand ngn gång mitt på dagen imorgon. Så ha det så bra alla hemma nu.
Det var kul att träffa er jag hann träffa när jag var hemma. Till er andra, det blir fler gånger!
Och till er jag inte hann säga hejdå till, trist, men vi ses igen!
Sköt om er nu, så ska jag försöka uppdatera så snart jag kan!
Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback