Dystert väder och dyster flicka.

Efter att jag hämtat upp Josefin på varvet så åkte vi in till stan, UH var målet och fika stod på schemat.
Mkt trevligt, och mkt mat, det enda som var trist var att Jossi var lite dyster. Jag vet inte vad det var,
men det verkade som om något trycker henne. Kanske inte känns så kul med den stundande resan till "staterna", vad vet jag!

Hur som helst har vi planerat allt inför maj då jag och Ida kommer till "staterna" och San Fransisco,
då blir det röj som aldrig förr! Nu borde jag duscha. Hursomhelst så har jag haft en trevlig dag, slå det ni!


Kommentarer
Postat av: Rangeltor

Min dysterhet berodde verkligen på resan till USA..fy så tråkigt att behöva lämna denna otroligt roliga stad..so sad. Förresten är jag aldrig dyster=) HOHO

Postat av: ankan

älskade kvinna, vi saknar dig!!

2008-02-02 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback