Koh Chang, Thailand

Ja, da var vi har. Eller vi har snarare varit har i ett par dagar nu. Har bara inte haft tid att satta oss vi en dator, vi har fullt upp anda som min far skulle sagt. Dvs fullt upp med att ligga pa stranden eller ata och dricka gott. Igar hade vi verkligen fullspackat schema for da skulle vi kopa saronger ocksa, otroligt stressigt.

Jag orkar inte skriva sa mkt har idag. For jag maste ga och duscha snart. Ikvall ar det avskedsfest for Oscar, en kille fran sthlm (Ida har for ovrigt lyckats kalla honom Orri, haha) for han aker till Bangkok imorgon. Sa ikvall blir det formodligen ett par chang och ngn bucket pa KC Bar pa stranden. Trevligt varre.

Jag har for ovrigt lyckats fa en halsinfektion tack vare ngn form av isluft pa flygplanet, TACK!
Men hursomhelst har jag fatt medicin och om ngn dag bor jag vara back on track igen!
Hur som helst kara vanner, om ni vill lasa mer sa ga in pa Resdagboken.
Resenar: malinsjoblom eller idaandersson_

Ha det bra, det kommer jag att ha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Iiiih, inte orriboy då?

2008-02-09 @ 23:52:39
Postat av: Annika tells it like it is

Säg som det e istället, du har hookat upp med en sjuk kille. haha. sköka. förskräckligt såsom ungdomen beter sig nu för tiden. Annat va det när jag var ung. dvs på 1900-talet.

2008-02-11 @ 19:33:15
Postat av: Susann

Gillar om det du skrev! Roligt att se lite fina saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback