Arlanda

Jahaja, då var vi här också.

23.31 igårkväll lämnade tåget mellansel, och innan dess var jag en sväng på statoil och sa hejdå till Sofie och även Emmeli som pallrat sig dit, mkt bra gjort vill jag påstå!:) Till er andra som jag inte hann träffa vill jag bara säga att det var jävligt trist att jag blev så krasslig på lördagsmorgonen och inte kunde hänga med till Flärke. Men jag tror att det var lika bra, för efter en dag av vitlöksätande och tedrickande så mådde jag faktiskt bättre, och att åka till Brasilien och vara förkyld är nog ingen hit!

Imorse klockan 0700 stannade tåget i uppsala och jag hoppade av och låste in väskorna och så kom Micke och mötte mig. Vi tog det mest lugnt och var rätt trötta båda två, men det var trevligt att träffas igen. Vid 1300 satte jag mig på tåget igen och åkte in till Stockholm C där jag äntligen fick träffa Maggie igen! Det var trevligt, sedan dess har vi mest vandrat på sthlms gator, ätit lite, och så har vi åkt hit, till arlanda som sagt. och nu sitter vi här, och så ska vi göra ett tag till också! Men nu är pengarna slut, så farväl för den här gången! I'm going to Brasil!

Kommentarer
Postat av: Fiskjävel

Wohooo, ha så jävla roligt! Imorgon är det min tur att sitta på Arlanda och tråka, men din destination är ju hundramiljoner gånger med avundsvärd än min så det är inte synd om dig som ska sitta där ;)
Igen, HA SÅ ROLIGT, och bli helst inte brun. PUSS!

2008-01-07 @ 19:24:16
Postat av: papsi

hej mi hoppas all är ok papsi

2008-01-10 @ 19:08:50
Postat av: pia

Ha det så gott/ kram mamma

2008-01-10 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback