DÖ!

Jag hatar apple.

Det ska alltså kosta mig 500 kr att bara få hem min iPod, olagad. Vad fan skulle jag vilja ha det för?
Och det ska kosta 4000 kr att få min lagad, eftersom garantin inte gäller pga yttre åverkan?!?
YTTRE ÅVERKAN?! Dom påstår att det är bucklor på baksidan som har skadat mjukvaran?
Det är då jävligt konstigt att jag för det första inte har märkt att det har varit bucklor på baksidan och kanske tänkt tanken att det är därför den inte fungerar. Sedan är det också jävligt konstigt att när de tagit in den och tittat på den på lundgrens så tycker de att den ska fungera eftersom de inte kan hitta ngt fel på den?

Jävla skitapple! Och nu har jag inte tid att bråka om det här heller eftersom jag åker utomlands om en vecka.
Så jag får snällt köpa en NY JÄVLA iPod. Cp apor. Dö. Dö. Men seriöst snälla bara dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback